Review by Sabby Prue

Tuesday 9 December 2014

Review by blogger 'viruspadu' : BB Cream SQB

Kenapa perlu pakai #camera360 kalau kita hanya perlukan #BBCreamSQB untuk kelihatan floles
Ewah
Ayat ko nak menang aje kan kak jeng kihkihkih.
Walaupun takla floles sangat. 
Tapi bagi la kakjeng fefeling ye uolssss.
Itu adalah contoh mekap kakjeng nowadaysssssssss
Mekap orang nak cepat siap.
Atau kata yang lebih tepat lagi malas kahkahkah
Pakai BB Cream Seqy Beauty je, pastu calit lipstik sikit.
Siapppp!!!!!
Isi kandungan beg mekap kakjeng :p
Bawak beria2, pakainya BBCreamSQB dengan lipstik je kehkehkeh.
Tapi kalau kakjeng rajin, eye shadow pun kita pakai tauuu.
Tapi biasanya malas lah :p
BB Cream ni comelnya bentuk dia.
Memang senang nak bawak jalan.
Dah sebulan saya pakai ‪#‎BBCreamSQB‬ .
Pandangan peribadi saya sebagai pengguna adalah selain saya takyah pakai bedak dah. Jerawat yang tiap2 kali muncul area dagu, bawah mulut atas mulut keliling mulut dah mula surut dan takde jerawat baru lagi dah. Kalau tak, baru surut bawah mulut muncul bawah dagu plak. Macam berganti2 plak jerawat ni. Pui. Maksud saya jerawat yang beso dan ada nanah kalau sekali picit boleh terpercik kat cermin tu eaaawwwwwwww.
Itu pengalaman saya sendiri
Ini saya nak share testimoni daripada pengguna #BBCreamSQB yang lain. Seronok tau baca feedback customer yang suke. KakJeng yang eksaited lebih :p










Testimoni banyak sangat tau.
Kakjeng share kat instagram @viruspadu.

Kakjeng letak yang ni dulu, nanti kalau ada kesempatan kita tambah lagi kat sini k.

Dan lupa pulak nak bagi tahu sekali lagi yang BB Cream Seqy Beauty ni dapat Kelulusan KKM ye. So jangan ragu-ragu tau.

Ermmm lagi nak bagi tahu apa ek.

Setiap pembelian BB Cream Seqy Beauty dengan kita akan dapat freegift macam kat dalam gambar ni. Tertakluk selagi stock masih ada. Tapi kalau dah habis kakjeng akan bagi benda lagi tau.
Sabun TANAKA tu sabun mandi tau. satu RM4 gitu harga kat pasaran
Yang pin tudung fancy-fancy pun harga pasaran lebih kurang sama ikut design. Design banyak comel-comel, saya letak salah satu je la dalam gambar :p


Hanya RM55 Termasuk pos (Semenanjung Malaysia)
RM60 termasuk pos (Sabah Sarawak)
Boleh terus WhatsApp / Telegram saya: +60122052091
Nak lagi senang.
Terus whatsapp:
Salam kakjeng, saya nak beli BB Cream.
hehehe :p
Takde whatsapp? SMS pun boleh 
Taknak SMS? Emel aje kat viruspadu@gmail.com
Mana-mana yang senang.
Boleh tanya soalan kat whatsapp / Telegram / sms / emel mana yang rasa nak tanya tu tau.
All Right Reserved. Author and Design by SeqyBeauty © 2013-2014